Megdöbbentő ez az egyszerű kérdés mekkora bevételt hoz.
Az is megdöbbentő, hogy ez az egyszerű módszer hány évtizede ismert, és alkalmazott. Legalábbis a fejlett országokban.
Azt mondják a hozzáértők, hogy ilyenkor, amikor a vevő "vásárló üzemmódban" van, akkor kell felkínálni neki, amit csak lehet, mert ha kell neki valami, akkor most vásárolni fog.
Ezt úgy hívják a marketingesek, hogy kosárérték növelés.
Ahhoz persze, hogy legyen mit felkínálni pluszban, vagy akár alapban is, tudni kéne mire lehet fogékony a vásárló.
Erre is van lehetőség.
Ki lehet deríteni mik azok a dolgok, amik érdekelhetik
Ezt mi a legmodernebb technológiák felhasználásával fogjuk megtámogatni.
Információk folyamatosan....
Szamosfalvi István
ügyvezető
Szakértő segítségre van szükséged?
Hívj bátran most: +36 1 284 0030
Kormány János
Szoftver szakértő
Telefon: +36 1 2840030
e-mail: marketing@autosoft.hu